Normes

L@s Güeligaites astures formamos parte d’un movimientu de persones madures (Yay@flautas) que defenden les llibertaes, los llogros sociales, los derechos colectivos y los servicios públicos.
Como Yay@flautes d’Asturies, somos independientes de cualquier organización relixosa o política y funcionamos de forma asamblearia y ensin cargos de representación, y toos y toes asumimos, de forma consensuada, xeres temporales y contribuyimos solidariamente a la sostenibilidá del grupu.
Comprometémonos a asistir a les xuntes de los llunes, na Plaza del 6 d’Agostu, de 18:30 a 19:30, para contribuyir al trabayu colectivu y a les acciones aprobaes pol grupu, yá se lleven a cabu na mesma plaza o n’otru llugar y momento, en collaboración con otros colectivos que tamién defenden lo que ye común, de toos y toes.
Siendo’l chalecu mariellu, serigrafiau cola nuesa marca, unu de los distintivos del movimientu, el so usu queda acutáu a les acciones que s’alcuerden en grupu (siempres y cuando asistan más de cuatro integrantes del grupu, yá que, de nun ser asina, tampoco s’usaría’l distintivu), polo que naide tien de faer usu d’él de forma individual nin en nenguna actividá que nun fuera alcordada primeramente pol colectivu.
Cualquier persona madura que comparta los principios anteriores, puede solicitar xunise al grupu, siendo ésti, de forma consensuada, quien decida sobre l’almisión y comunique a la persona interesada los compromisos que tien d’asumir pa faer efectiva dicha integración.
Caltenemos contactu col movimientu de yay@flautas de toa España y damos la bienvenida a los grupos de yay@flautes que surdan n’otres localidaes de la nuesa Comunidá, colos que siempres vamos tar hermanaos y calteniendo un espíritu de collaboración.
En Xixón, xunu de 2018.


L@s Güeligaites astures formamos parte del movimiento de personas maduras (Yay@flautas) que defienden las libertades, los logros sociales, los derechos colectivos y los servicios públicos.
Como Yay@flautes de Asturies, somos independientes de cualquier organización religiosa o política y funcionamos de forma asamblearia y sin cargos de representación, y todos y todas asumimos, de forma consensuada, tareas temporales y contribuimos solidariamente a la sostenibilidad del grupo.
Nos comprometemos a asistir a las reuniones de los lunas, en la Plaza del 6 de Agosto, de 18:30 a 19:30, para contribuir al trabajo colectivo y a las acciones aprobadas por el grupo, ya se lleven a cabo en la misma plaza o en otro lugar y momento, en colaboración con otros colectivos que también defienden lo que es común, de todos y todas.
Siendo el chaleco amarillo, serigrafiado con nuestra marca, uno de los distintivos del movimiento, su uso queda restringido a las acciones que se acuerden colectivamente (siempre y cuando asistan más de cuatro integrantes del grupo, ya que, de no ser así tampoco se usaría el distintivo), por lo que nadie debe hacer uso del mismo de forma individual ni en ninguna actividad que no sea acordada previamente por el grupo.
Cualquier persona madura que comparta los principios anteriores, puede solicitar unirse al grupo, siendo éste, de forma consensuada, quien decide sobre la admisión y comunique a la persona interesada los compromisos que debe asumir para hacer efectiva la integración.
Mantenemos contacto con el movimiento de yay@flautas de toda España y damos la bienvenida a los grupos de yay@flautes de Asturies que surjan en otras localidades de nuestra Comunidad, con los que siempre estaremos hermanados y manteniendo un espíritu de colaboración.
En Gijón, junio de 2018.